Vrátenie a reklamácia tovaru

VRÁTENIE TOVARU

Nespĺňa tovar Vaše očakávania? 

Ako spotrebiteľ (fyzická osoba - nepodnikateľ) máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia objednávky (neplatí pre nákupy realizované na predajni). Ak si želáte tovar vrátiť, alebo vymeniť, je potrebné nás o tom bezodkladne informovať a postupovať nasledovne:

  • Stiahnite si a vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy.
  • Vyplnený formulár nemusíte tlačiť. Stačí, ak ho zašlete elektronicky na našu emailovú adresu Info@nozkaobujsa.sk
  • Tovar bezodkladne, najneskôr do 14 dní, zašlite k nám:
    • poštou/kuriérom na adresu spoločnosti.
    • osobne v mieste prevádzky alebo sídla spoločnosti. V tomto prípade, je potrebné, aby ste nás vopred kontaktovali.
    • prostredníctvom spätnej zásielky cez Packetu.

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. V prípade, že ste u nás zaregistrovaný, náklady na vrátenie prostredníctvom Packety neplatíte. Prosím, neposielajte nám balíčky na dobierku, takéto objednávky nebudú nami prevzaté.

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť bez viditeľných známok používania, nepoškodený a kompletný.
  • O prijatí tovaru Vás budeme informovať e-mailom.
  • Po doručení tovaru k nám, Vám bez zbytočného odkladu (najneskôr do 14 dní) vrátime kúpnu cenu za tovar spôsobom, ktorý ste si zvolili vo formulári na odstúpenie od zmluvy.

Najbezpečnejší spôsob vrátenia tovaru je Packetou, cez náš vratkový kód, ktorý nájdete nižšie. Takýto balík hneď vidíme v systéme. Ďalej odporúčame využívať kuriérske spoločnosti. Neodporúčame využívať Slovenskú poštu nakoľko už niekoľko balíkov stratili (toto platí aj pre poštového kuriéra). Ak to je jediný spôsob, ktorý viete použiť na vrátenie tovaru, tak určite to neposielajte ako obyčajnú listovú zásielku. Je to vtedy síce najlacnejšie, ale balík nemá žiadne podacie číslo a nedá sa dosledovať, či nám bol skutočne doručený. Posielajte to doporučene a najlepšie aj s poistením. Ďakujeme za pochopenie.

REKLAMÁCIA TOVARU

Máte nejaký problém s tovarom?

Na tovar zakúpený na stránke nozkaobujsa.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov odo dňa zakúpenia. Ak počas tohto obdobia dôjde k poškodeniu, alebo zničeniu tovaru dôsledkom výrobnej vady, môžete tovar reklamovať. Prosím, postupujte nasledovne:

  • V prípade, že objavíte akékoľvek poškodenie, kvôli ktorému chcete tovar reklamovať, je dôležité, aby ste produkt už ďalej nenosili, a bezodkladne nás informovali.
  • Stiahnite si a vyplňte reklamačný formulár.
  • Vyplnený formulár zašlite elektronicky na našu emailovú adresu Info@nozkaobujsa.sk spolu s fotografiami, na ktorých jasne vidno poškodenie ako aj celkový vzhľad tovaru.
  • Tovar určený na reklamáciu posielame na posúdenie výrobcovi, resp. distribútorovi, ktorý reklamáciu posúdi a rozhodne o ďalšom spôsobe vyriešenia reklamácie.
  • Reklamácia môže byť vyriešená opravou, výmenou tovaru alebo vrátením peňazí za tovar.
  • Našou snahou je vyriešiť reklamácie čo najskôr k spokojnosti zákazníka, spravidla najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie a doručenia tovaru k nám.
  • O postupe a spôsobe vyriešenia reklamácie Vás budeme informovať emailom.

Viac informácii nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na info@nozkaobujsa.sk alebo telefonicky na +421 907 383 063.

 

Adresa na zaslanie tovaru:

nias s.r.o.

Hornočermánska 4269/87A

949 01 Nitra

Tip od nás

  • Ak chcete vymeniť tovar za iný, napr. kvôli zle zvolenej veľkosti, odporúčame vytvoriť si novú objednávku. Je to najrýchlejší a najjednoduchší spôsob, aby ste mali nové topánky čo najskôr, a nemuseli sa báť, že sa vypredajú. Žiaľ, nie je v našich možnostiach Vám tovar rezervovať. Tovar, ktorý nechcete, nám jednoducho zašlite späť a po jeho doručení sprocesujeme vrátenie platby.
  • Najrýchlejšie vrátenie tovaru je prostredníctvom služby spätnej zásielky cez Packetu. Stačí ak tovar zabalíte, a na výdajnom mieste Packeta nadiktujete náš kód „96595231“ a Vaše meno. Oni Vám vytlačia adresný štítok, a tovar doručia priamo k nám. Nemusíte tak stáť v radoch na pošte. ;) Táto služba je spoplatnená sumou 2,90€ pri posielaní v rámci SR, a 89Kč pri posielaní z ČR. Poplatok neplatíte na podacom mieste, ale bude odpočítaný z vrátenej sumy.
  • Pre objednávky, ktoré vytvoríte ako registrovaný zákazník, je poplatok za vrátenie cez Packetu zadarmo! Vrátanie zdarma neplatí na objednávky, ktoré boli vytvorené počas akcie Black Friday od 27.11. do 1.12.2024.
Späť do obchodu